Giera Design BRACELET BRA/S/70 Lustro okrągłe 70 cm lustrzane
- Rodzaj produktu: lustro
- Montaż: wiszące
- Średnica zewnętrzna [cm]: 70
- Średnica lustra [cm]: 54
- Barwa: lustro
- Budowa: okrągła
- Podlew lustra zabezpieczony teflonem, który chroni je przed korozyjnym działaniem wilgoci
- Rama wykonana jest z lustra oraz szklanej srebnej mozaiki
- Z tyłu zamontowane wieszki
Gwarancja 2 lata
Dane techniczne
Kolor | Lustrzany |
Styl | Nowoczesny |
Szerokość | 700 mm |
Rodzaj | Wiszący |
Kształt | Okrągły |
Wykończenie | Szkło |
Podświetlenie | Brak |
Z półką | Nie |
Z zegarkiem | Nie |
Rama | W ramie |
Wariant | Uniwersalny |
Zastosowane technologie
Giera Design to polska firma rodzinna, tóra produkuje lustra charakteryzujące się najwyższą jakością. Tworzy je z belgijskich luster o wysokiej przejrzystości i połysku. Szlif i polerowanie krawędzi wykonuje za pomocą najlepszych włoskich maszyn przeznaczonych do obróbki szkła. Lustra Giera Design idealnie wpisują się we wnętrza łazienki, salonu, jadalni czy sypialni. Pasują zarówno do wnętrz nowoczesnych jak i tych wykonanych w stylu retro czy glamour. Projekty Giera Design wielokrotnie zdobywały nagrody za design.
Polski producent luster Giera Design został wielokrotnie nagrodzony za nowatorskie pomysły oraz jakość i funkcjonalność oferowanych przez siebie produktów w konkursach branży aranżacji wnętrz. Producent zdobył między innymi następujące nagrody:
MUST HAVE - nagroda główna rozdawana w łódzkim plebiscycie Design Festival. To jeden z największych i najważniejszych konkursów wzorniczych w kraju, który potwierdza estetykę i jakość produktów.
Dobry Wzór - finalista konkursu - wyróżnienie i rekomendacja od Instytutu Wzronictwa Przemysłowego. Dobry wzór to konkurs, w którym nie tylko oceniany jest wygląd produktu ale również jego funkcjonalność, ergonomia oraz stosunek jakości do ceny.
Zaprojektowane Po Ludzku - nagroda główna w konkursie organizowanym przez "Gazetę Wyborczą", mająca na celu promowanie osób, które projektują tak, by w myśleniu o designie nie zgubić człowieka, pamiętając o jego potrzebach, zachowaniach i oczekiwaniach, biorąc przy tym pod uwagę trendy.