Ulubione

Gwarancje producentów

Każdy zakupiony w sklepie Nanołazienki.pl produkt posiada gwarancję producenta.

Duża część produktów jest serwisowana bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych producenta.
Z reguły takie punkty serwisowe znajdują się w większych miastach na terenie całego kraju.

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona wypełniona przez obsługę sklepu, jest ona również ważna z dowodem zakupu.
Na prośbę klienta karta gwarancyjna może zostać wypełniona po przesłaniu jej na adres sklepu.
Wypełniona karta zostanie odesłana w najbliższym możliwym terminie.