Jak dobrze odebrać przesyłkę
Po przyjeździe kuriera prosimy:
• sprawdzić, w jego obecności, stan zewnętrzny przesyłki,
• pokwitować i opłacić przesyłkę (w przypadku, gdy nie była ona opłacona wcześniej przelewem),
• rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
W przypadku istnienia widocznych uszkodzeń przesyłki prosimy jeszcze przed jej odbiorem spisać wraz z przewoźnikiem protokół, w którym będzie określony stan przesyłki oraz możliwe okoliczności powstania szkody.
W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń uprzejmie prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny
pod nr tel. 52 569 99 05.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji opiekunowi prowadzącemu zamówienie.
W przypadku ujawnienia szkód ukrytych, niewidocznych już po odbiorze przesyłki mamy możliwość, w ciągu 7 dni od dnia odebrania przesyłki, żądania spisania protokołu na tą okoliczność.
Bardzo cenimy Państwa opinie - każdy zakup w naszym sklepie czyni z Państwa Ekspertów i dlatego wierzymy, że ta ekspercka opinia najlepiej pomoże podjąć decyzję o zakupie innym użytkownikom, a nam przygotować ofertę jeszcze trafniej spełniającą oczekiwania naszych klientów. Dziękujemy za jej wystawienie!