Giera Design SUNSET SUS/N/90 Lustro okrągłe 90 cm niebieskie
- Rodzaj produktu: lustro
- Typ lustra: dekoracyjne
- Wykończenie: niebieskie
- Montowane w sposób: wiszący
- Budowa: okrągła
- Średnica [cm]: 90
- Podlew lustra zabezpieczony teflonem, co chroni je przed korozyjnym działaniem wilgoci
- Lustro wykonane z dwóch kawałków sklejonych ze sobą - większego klasycznego lustra srebnego oraz mniejsze lustro niebieskie
- Z tyłu lustra zamontowane wieszaki
- Krawędzie lustra są szlifowane i polerowane
Gwarancja 2 lata
Dane techniczne
Kolor | Niebieski |
Styl | Nowoczesny |
Szerokość | 900 mm |
Rodzaj | Wiszący |
Kształt | Okrągły |
Podświetlenie | Brak |
Z półką | Nie |
Z zegarkiem | Nie |
Wariant | Uniwersalny |
Zastosowane technologie
Giera Design to polska firma rodzinna, tóra produkuje lustra charakteryzujące się najwyższą jakością. Tworzy je z belgijskich luster o wysokiej przejrzystości i połysku. Szlif i polerowanie krawędzi wykonuje za pomocą najlepszych włoskich maszyn przeznaczonych do obróbki szkła. Lustra Giera Design idealnie wpisują się we wnętrza łazienki, salonu, jadalni czy sypialni. Pasują zarówno do wnętrz nowoczesnych jak i tych wykonanych w stylu retro czy glamour. Projekty Giera Design wielokrotnie zdobywały nagrody za design.
Polski producent luster Giera Design został wielokrotnie nagrodzony za nowatorskie pomysły oraz jakość i funkcjonalność oferowanych przez siebie produktów w konkursach branży aranżacji wnętrz. Producent zdobył między innymi następujące nagrody:
MUST HAVE - nagroda główna rozdawana w łódzkim plebiscycie Design Festival. To jeden z największych i najważniejszych konkursów wzorniczych w kraju, który potwierdza estetykę i jakość produktów.
Dobry Wzór - finalista konkursu - wyróżnienie i rekomendacja od Instytutu Wzronictwa Przemysłowego. Dobry wzór to konkurs, w którym nie tylko oceniany jest wygląd produktu ale również jego funkcjonalność, ergonomia oraz stosunek jakości do ceny.
Zaprojektowane Po Ludzku - nagroda główna w konkursie organizowanym przez "Gazetę Wyborczą", mająca na celu promowanie osób, które projektują tak, by w myśleniu o designie nie zgubić człowieka, pamiętając o jego potrzebach, zachowaniach i oczekiwaniach, biorąc przy tym pod uwagę trendy.