Ulubione

Monitorowanie przesyłki

W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej istnieje możliwość sprawdzenia, gdzie dokładnie znajduje się nadana przez nasz sklep przesyłka z Państwa zamówieniem.

Aby na bieżąco sprawdzić miejsce znajdowania się Państwa przesyłki wystarczy kliknąć w numer listu przewozowego znajdujący się w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki, który otrzymali Państwo od Opiekuna Zamówienia.

Mogą Państwo uczynić podobnie logując się na swoje konto w naszym sklepie i w opcji Moje Zamówienia kliknąć w numer listu przewozowego.

I w jednym i w drugim przypadku zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę firmy kurierskiej Schenker, gdzie otrzymają Państwo dokładne informacje o miejscu znajdowania się nadanej przez nas przesyłki.

Mogą także Państwo samodzielnie sprawdzić te informacje wpisując numer listu przewozowego na bezpośredniej stronie firmy Schenkertutaj

Gdy znajdą się Państwo na stronie www firmy kurierskiej Schenker (bez względu na to, czy klikną Państwo na numer listu przewozowego w zamówieniu, na naszej stronie czy sami wejdą na stronę firmy Schenker) muszą Państwo zaznaczyć opcję szukania nr listu przewozowego,  wpisać jego 10 cyfrowy, indywidualny numer, a system automatycznie wyszuka informacje na tamat miejsca znajdowania się Państwa przesyłki.

 

Równie wszyscy ci z Państwa, którzy wybrali dostawę za pośrednictwem Poczty Polskiej mogą samodzielnie monitorować miejsce znajodwania się przesyłki.

Mogą to Państwo uczynić w jeden z trzech sposobów:
- logując się na Moje Konto na stronie naszego sklepu i w jego dziale Moje zamówienia kliknąć na numer przesyłki znajdujący się przy każdym z Państwa zamówień,
- klikając na numer przesyłki, który otrzymali Państwo drogą e-mailową od Opiekuna Zamówienia wraz z informacją o nadaniu Państwa paczki,
- samodzielnie wyszukując paczki na stronie śledzenia przesyłek Poczty Polskiej - tutaj

W każdym z powyższych sposóbów zostaną Państwo przeniesieni na stronę śledzenia przesyłki, na której należy wpisać numer Państwa przesyłki, a następnie kliknąć szukaj. System Poczty Polskiej automatycznie poda Państwu informacje na temat aktualnego miejsca znajdowania się Państwa paczki.


Wybierając w naszym sklepie opcję dostawy za pośrednictwem Paczkomatu InPost są Państwo również w stanie w każdej chwilii sprawdzić aktualne miejsce znajdowania się Państwa przesyłki.

Mogą to Państwo uczynić w jeden z trzech sposobów:
- logując się na Moje Konto na stronie naszego sklepu i w jego dziale Moje zamówienia kliknąć na numer przesyłki znajdujący się przy każdym z Państwa zamówień,
- klikając na numer przesyłki, który otrzymali Państwo drogą e-mailową od Opiekuna Zamówienia wraz z informacją o nadaniu Państwa paczki,
- samodzielnie wyszukując paczki na stronie InPost - tutaj

W każdym z powyższych rozwiązań zostana Państwo przenisieni na stronę śledzenia paczki InPost. Wystarczy, że w odpowiednie miejsce wpiszą Państwo numer Państwa przesyłki (numer tej znajduje się chociażby w e-mailu potwierdzającym nadanie paczki), a czynność wyszukania potwierdzą Państwo poprzez przepisanie kodu z obrazka znajdującego się poniżej. System wyszukiwania paczek InPost automatycznie znajdzie Państwa paczkę i poda wszelkie informacje o jej aktualnym miejscu pobytu.